Coming Soon

Volg ons ook op Discord voor de laatste updates.

Nieuwe website, landen en meer...
Started by IkBenJessica

Hallo allemaal!

Omdat we steeds meer vragen krijgen over wanneer we nu open gaan geef ik hier even een development update.
Maar allereerst wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor de enthousiaste in dit project.
Zonder jullie steun kunnen we dit project natuurlijk niet realiseren en daar zijn we jullie enorm dankbaar voor.
Maar om ter zake te komen hier even een update over de huidige stand van zaken.

Landen

Momenteel zijn we druk bezig met de indeling van alle landen op de server.
Zoals je op de Dynmap al kan zien hebben we al diverse landen op de kaart staan.
Helaas is het indelen en het maken van deze regio's een ingewikkeld klusje daarom kunnen we helaas niet alle landen in 1 keer doen.
Wel hebben we door de grote van onze map 4 nieuwe landen kunnen toevoegen aan de map.
Deze landen zijn Noorwegen, Ijsland, Groenland en Oostenrijk.
Een paar van deze landen kunnen nog worden geclaimd door een potentiële koning(in).
Dus denk jij dat je het in je hebt om deze te landen te gaan beheren? Meld je dan snel aan!

Website

Zoals jullie dus ook hebben kunnen zien hebben we sinds vandaag ook een compleet vernieuwde website.
Hierop hebben we  een forum gekregen en kunnen we makkelijker sollicitaties en koning(in) aanmeldingen bijhouden.
Ook kan je nu snel en makkelijk naar de Dynmap toe en kan je met 1 klik naar alle vote sites waar Warrior World te vinden is toe.
Momenteel staan er al veel leuke nieuwe plannen klaar voor onze website dus houd het in de gaten.

Discord

Ook onze Discord heeft een kleine make-over gekregen.
We hebben de tekst kanalen en channels wat georganiseerder gemaakt en meer opgeruimt.
Ook hebben we al kunnen testen met het linken van je Minecraft account aan je Discord account.
Hierdoor kan je als de server straks online is automatisch je rank, land en land rang in de Discord krijgen.
De instructies hoe je straks je Discord account kan koppelen staan al klaar op ons forum bij de tutorials.

Resource-pack

Ook kan ik bekend maken dat Warrior World gebruik gaat maken van een speciale resource pack.
Deze resource pack krijg je automatisch gedownload wanneer je de server joint dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Wat deze pack allemaal gaat toevoegen kan ik nog niet verklappen maar ik kan al wel vertellen dat er hele toffe dingen in gaan komen.
Weet je nog niet hoe je automatisch downloaden van resource packs moet aanzetten dan hebben we op ons forum alvast een tutorial klaar staan.

Nou dat was even een kleine update van wat dingen die we de afgelopen tijd hebben gedaan.
Natuurlijk is er nog veel gebeurd maar sommige dingen houden we nog even een verrassing.
Wat ik wel kan vertellen is dat er nog hele gave dingen zullen gaan volgen.
Dus houd onze website en Discord in de gaten voor nieuwe updates.

En voor nu... bedankt voor het lezen en tot laters. 👋

• x1